مسابقه بزرگ کتابخوانی صدای شکستن استخوان برگزار  می‌شود 

مسابقه بزرگ کتابخوانی صدای شکستن استخوان برگزار  می‌شود 

تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب صدای شکستن استخوان نوشته آزاده سرافراز حسن تاجیک شیر از اهالی شهرستان فاریاب به صورت مجازی برگزار می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مسابقه بزرگ کتابخوانی در منطقه جنوب کرمان برگزار می شد.






مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب صدای شکستن استخوان نوشته آزاده سرافراز حسن تاجیک شیر از اهالی شهرستان فاریاب به صورت مجازی برگزار می شود.






وی با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقه، ابراز کرد: مسابقه کتابخوانی صدای شکستن استخوان در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب برگزار می‌شود و در هر یک از این ۶ شهرستان یک کانون به عنوان رابط وظیفه برگزاری مسابقه کتابخوانی صدای شکستن استخوان را بر عهده دارد.






خوبی زاده بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست پس از مطالعه این کتاب، خلاصه ای از آن را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کرده و ما نیز پس از بررسی نفرات برتر را معرفی می کنیم.







مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: شرکت کنندگان می توانند با ۵۰ درصد تخفیف کتاب صدای شکستن استخوان را خریداری کرده و برای تهیه این کتاب می بایست با ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ارتباط برقرار کنند.







وی با بیان این مطلب که به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود، عنوان کرد: جوایز این مسابقه، ۱ کمک هزینه خرید گوشی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، ۷ کمک هزینه خرید گوشی ایرانی به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و ۲۰ کمک هزینه خرید کالای ایرانی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است.







مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: مجری مسابقه کتابخوانی صدای شکستن استخوان، کانون فاطمه ها است که با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در این منطقه برگزار ی شود.







وی اضافه کرد: حامی مالی این مسابقه بزرگ، استانداری کرمان است و جا دارد از زحمات  شفیعی مشاور استاندار در امور ایثارگران، از پیگیری آزاده سرافراز احمد یوسف زاده در تهیه کتاب های مسابقه و نیز از زحمات شهدادنژاد مدیر کتابخانه عمومی رودبار جنوب به دلیل همکاری در اجرای این پروژه فرهنگی تشکر می کنم.






مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586